marți, 10 noiembrie 2009

Cui nu ii este dor ...



Pai generala pt toti a fost intr-un fel sau altul importanta ...
Ba ca au fost cei mai buni la invatatura(nu-i cazul meu)
Ba ca si-au luat o bataie de la colegi...
Ba ca pentru prima data s-au sarutat p culoarul scolii si apoi au trebuit sa fak o plimbare romantica si suava, tinandu-se de mana, pana la biroul directorului...
Si uite asa in multe cazuri generala a fost o experienta de neuitat (ca si in cazul meu:) )
Multi au fost asa de impresionati de aceasta despartire...:(( incat siar dori sa zideasca un zid in loc de usa clasei ( care si asa saraca la ultimul clopotel nu mai statea in balamale..:)) ), pentru a ramane acolo, pentru a mai retrai o data acele momente penibile in care dirigu` intra in clasa surprinzandu-ne in niste ipostaze penibile ....(ex: craciti pe banci, suiti in picioare p catedra, muzica la maximum noi dansand etc.)
Dar le multumim in special profesorilor ca au putut sa ne SUPORTE 4 ani de zile, indiferent daca am spert termopane cu prastia, am rupt clante "fara numar", ne-am batut si ne-am smuls parul din cap, am luat 1 la tezele cu subiect unic(k am copiat [ nu eu, dar un coleg ,de la mine din clasa , da ] ), ne-am stropit peretii scolii, am mazgalit bancile, am rupt jaluzelele, am rupt din florile ciresului de la geam etc...ei au fost rabdatori( chiar daca si-au iesit din minti cateodata, lasandu-se cu zbieraturi si urlete ca la animale) si ne-au trecut clasa:X wow (ce realizare!!! )
va ubesk colegutyy mey dragutzy:X:X:X:*:*:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu