joi, 12 noiembrie 2009


Toti isi vor aminti de prietenii vechi, de cei pe care i-au cunoscut de-a lungul vietii...si bineinteles chiar si eu...imi voi aminti mereu de prima zi de scoala, din clasa I; Pai atunci totul era un mister ma duceam intr-un loc care se numea scoala, avea o forma ciudata de U patratos si avea inauntru niste camere care se numeau clase...(hai ca am innceput sa exagerez...); nici chiar asa =)) stiam ca la scoala invatam sa scriem si sa citim ... si diverse alte chestii care le spun bunicii, parintii etc...copiilor pt ai entuziasma sa mearga la scoala ;) totul era bine ...insa eu nu aveam nici o prietena la scoala asa ca la careu...m-am uitat in stanga mea si am observat o fetita mai timida ( Aura ) , am luat-o de mana si m-am prezentat...(cam asta e inceputul) apoi din prima zi de scoala din clasa I si pana in aVIIa am stat in aceeasi banca avansand usor usor de la prima banca de pe randul de la perete pana la a treia banca, de pe acelasi rand ...

Liceul, speram noi, sa nu fie o bariera in prietenia noastra, ci doar un Cadru-Spatio-Temporal pe care il vom putea trece oricand cu un pic de vointa...( Eu - bobok in Moisil; Aura - bobok in Hasdeu) ( Romana asta se datoreaza FOSTULUI NOSTRU DIRIGINTE )

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu