joi, 14 ianuarie 2010

Leapsa

De la BROBE


http://the-wings-of-an-angel.blogspot.com/2010/01/leapsa.html





























10 dorinte pentru 2010:



Imi doresc sa scot maxim din toate combinatziile


Imi doresc sa nu mai vad medicamente si spitale ..:((


Imi doresc sa rad mai mult


Imi doresc sa visez mai des cu ochii deschisi


Imi doresc sa ma inrosesc, in obraji, inca o data ca la 5 ani :))
Imi doresc sa pot povesti despre copilarie cat inca mai face parte din mine


Imi doresc sa le acord mai multa atentie persoanelor importante din viata mea


Imi doresc sa pot sa spun mereu ce ma deranjeaza fara ca cei din jur sa se supere


Imi doresc sa am un Oac ca Motanu`


Imi doresc sa nu mai am zeci de posturi la care lucrez in fiecare zi si nu ma indur sa le public








Si imi doresc ca lui Brobe sa i se zica numai si numai Brobe :X (si nu Anita >:) )


:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu