joi, 31 decembrie 2009

In timpul ce a trecut


Cel mai frumos cadou : pisica mea :X


Cel mai frumos compliment: ca ochii mei l-au fermecat.

Cel mai frumos moment: 15 sept 2009
Cea mai de pret amintire: o seara tarzie in Nei Pori, septembrie 2009, baia rece la clar de luna!Cea mai inteleapta alegere: sa am incredere in mine si sa nu ma mai mint inutil.
Cei mai buni prieteni :cei care mi-au fost alaturi intodeauna :X

Cea mai "picanta" constatare despre ex-ii bf: ca dupa ce gusti o delicatesa impecabila si rara, biscuitele ala banal lasat deoparte, care odata iti acapara atentia si inima(si care te-a facut si sa suferi!),acum pare mucegait si crapat!.Si deci merita sfaramat si aruncat unde ii e locul...la gunoi! ;)

Very refreshing: sa ma debarasez de toate relatiile si oamenii toxici de langa mine, niste paraziti care nu merita sa li se mai pronunte numele, fiind prea useless...
Cea mai frumoasa descoperire: viata e frumoasa rau si fiecare si-o poate desena exact asa cum isi doreste, iar mai apoi poate trai armonios gustand in fiecare zi din visul indeplinit!


Empowering & healthy: sa zic NU (si variatiile "nu vreau", "nu ma intereseaza") calma, cu zambetul pe buze si fara remuscari !!!


Colectionez : amintiri frumoase!


Tendinta mea: sa visez cu ochii deschisi.


Tendinta celorlalti: sa ma intrebe mereu daca sunt asa zapacita...


Uneori imi place : sa fac lucruri pe care nici nu stiam ca am curajul sa le fac


Uneori, cea mai buna miscare este : tacerea.


Rasfat matinal: cafea, dulce, cu lapte, sorbita inghititura cu inghititura.Presarata cu raze de soare !


Family & Friends : my joy, my proud, my everything!!!


Love, passion, devotion and endless hope: my life!


Detest : Oamenii aceai toxici care se baga pe sub pielea ta!


Prefer : sa fiu "prostul printre destepti" decat "desteptul printre prosti"...


Uneori trebuie : sa pot spune o minciuna ca pe cel mai mare adevar...
Mereu imi place : sa-mi refac starea buna de spirit la cumparaturi cu fetele:X si sa iubesc tot ceea ce merita iubit!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu