miercuri, 16 decembrie 2009

ViSuL



Merg pe un fir de ata care in spatele meu se rupe innaintez si nu ma mai pot opri firul ma conduce alene prin toata viatza mea in stanga vad ceel mai neplacute momente iar in dreapta cele mai fericite momente trec ushor de vremea in kre eram un bebe si fac o plimbare pe deasupra copilariei mele si observ toate acele minunate clipe cand ma prosteam si cand ma jucam cu copiii dar si momentele in care imi lua cineva din ciocolata si eu incepeam sa plang si trec repede caci nu pot ramane fiindca in spatele meu se rupe ata poate singura mea legatura cu viatza reala si merg repejor caci am tras de timp si era cat pe ce sa cad si ajung intr-un timp cunoscut mie in care partea dreapta e doar presarata cu cateva zambeta iar partea stanga are un potop de lacrimi.Este cea mai trista perioada, aceea in care parintii au divortat... trec in fuga peste acesta parte de ata a vietii si vad ca am destul timp pana ce aceasta se va rupe sa ma uit la toate lacrimile de fericire si sa le imortalizez in minte si trec usor luand aminte cate ceva din tot ce am revizuit si fiindca ata e departe ma gandesc sa ma intorc si ma introrc in acel moment neplacut in care aveam senzatia ca nu am pe nimeni alaturi simi dau seama ca am gresit ca eu eram cea care ii indeparta pe toti ...dar trebuie sa ma plec repede caci mam intors innapoi si ata se rupe de trei ori mai repede de cat ar fi normal si fug repede ca sa ma mai pot intoarce inapoi. brusc ata se opreste si nu mai vad continuarea insa cu sentimentul ca in continuare nu este ceva rau pasesc spre o lumina vaga alba si doar apuc sa clipesc ..........iar cand deschid ochii realizez ca sunt in dormitorul meu acoperita de pilota mea cu apus de soare dandu-mi seama ca totul a fost doar un vis ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu