joi, 10 decembrie 2009

O ultima tigara



"Cand ultima tigara e chiar ultima, ar trebui s-o tii strans, ca pe firul de care iti atarna viata."


"eu stau aici singur si indiferent intr-un restaurant, la o cafea lunga, de dupa-amiaza. si la tigara, ultima, care se miscoreaza pe masura ce ma aproprii de sfarsitul cartii. Trag ultimul fum si ii spun " la revedere" cand o strivesc in scrumiera. La revedere, nu adio! Ies din restaurant cu gandul ca pot sa-mi mai cumpar un pachet de tigari - si sa-l termin in cele cateva ore pana cand intra in vgoare pariul care ar trebui sa ma faca sa renunt la fumat.


Fumatului i-am spus bun venit dupa un alt pariu, facut acum multi ani, atunci cand am batut palma cu un amic ca n-o sa ma apuc niciodata de fumat , NICIODATA!. eternitatea a durat fix un an . Acum ii sunt dator cu o sticla de coca- cola fiindca n-am respectat pariul."


El spunea ca e imposibil sa renunti la ceva ce-ti place.


EU SPUN CA E PACAT SA N-O FACI.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu